loading...
سئو کویک
کویئک بازدید : 24 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
یک صدا می‌تواند تاثیر گذار باشد. بسیاری می‌توانند تاریخ را تغییر دهند: تقویت صدای جنبش حقوق مدنی

آمریکا اولین سالگرد راهپیمایی تاریخی خود را در روز جمعه در واشنگتن برگزار خواهد کرد. و در حالی که رعایت حقوق مدنی در سال جاری احساس متفاوتی از خود نشان خواهد داد و بدون حضور شمایل حقوقی مرحوم جان لوییس, درس‌های آموخته‌شده از این حلقه از سال گذشته بیشتر از سال گذشته بوده‌است. مرگ لوییس " مرگ لوییس " تنها هفت هفته پس از شنیدن خبر کشته شدن جورج فلوید, که در سراسر جهان طنین می‌افکند, همراه با درخواست برای عدالت برای افرادی است که در اعتراض به خیابان‌ها ریختند. سایرین طرفدار تغییر در محل کارشان هستند. برخی احساس عدم اطمینان می‌کنند که چگونه می‌توانند واکنش نشان دهند - اما ممکن است پاسخ‌هایی را در جنبش حقوق مدنی و حقوق مدنی سازمان ملل پیدا کنند. این یک پلت فرم چند رسانه‌ای است که شامل یک مخزن از مصاحبه‌های ویدئویی با رهبران و شرکت کنندگان, بخش‌هایی از چند لحظه تاریخی اصلی, دو تاسیسات موزه دائمی و بیشتر است. " هر کسی که مصاحبه می‌کردیم حوزه تمرکز داشت - همه با پوسترها راهپیمایی نمی‌کردند و بلند فریاد می‌زدند. صدایشان به عنوان معاون رئیس توسعه رسانه‌های محلی به عنوان معاون رئیس توسعه رسانه‌های محلی به شما گفته می‌شود که در مصاحبه‌ای ارزش شما را بدانند. او اضافه کرد: " شرکت کنندگان حقوق مدنی به ما آموزش می‌دهند که فعالیت سیاسی یکنواخت نیست - انتخاب برای شناسایی و سپس حمایت از آنچه که شما به دنبال آن هستید, بیشتر از آنچه که در مقابل آن هستید. " مردم ممکن است بگویند, " من با اعتراضات در خیابان‌ها موافق نیستم. " بسیار خوب هر چه که باشد, مشخص کنید چه چیزی را می‌توانید در فضاهایی که اشغال می‌کنید, شناسایی کنید, چه بخواهید یک ساعت وقت داشته باشید تا همسایه‌ها را ثبت کنید, و مقاله‌ای درباره آنچه که ارزش دارید, بنویسید. "

nt نشان‌دهنده انواع تجارب در دهه 60 است . مصاحبه با برنامه صداها شامل ده‌ها مکالمه با کسانی شد که در خطوط مقدم جنبش حقوق مدنی در طول تاریخ حضور داشتند - از سواران آزادی و معترضان غیر خشونت‌آمیز به دکتر کینگ , پلنگ‌های سیاه , و همچنین دکتر C.T. Vivian ( که همان روز در سن لوییس زندگی می‌کردند ) و همچنین دکتر یوجینی ریچاردسون , یکی از the Tuskegee Airmen که به عنوان خلبان برجسته ارتش خدمت می‌کردند . برخی از مصاحبه‌ها صریح و خام هستند , دیگران uplifting و امیدوارند - و همه شعار پروژه powerful.The این است : " یک صدا می‌تواند تاثیر داشته باشد . بسیاری از مردم می‌توانند تاریخ را تغییر دهند ." این همان چیزی است که در دهه 60 و فراتر از آن اتفاق افتاد . رافین said.Mart در روز 28 اوت 1963 در حالی که ازدحام جمعیت برای راهپیمایی در واشنگتن به سمت بنای یادبود واشنگتن ادامه دارد , از پله‌های یادبود لینکلن عبور کرد . کینگ یکی از زیباترین و memorable سخنرانی‌های سخنرانی آمریکا را ایراد کرد , من یک سخنرانی رویایی از پله‌های یادبود لینکلن در واشنگتن دی سی دارم . آرشیو Hulton از طریق گتی ایماژ ) هنگامی که این موضوع به تاریخ سیاه می‌رسد , گفتگوی عمومی اغلب محدود و ناقص است : لینکلن غلامان را آزاد کرد دکتر مارتین لوتر کینگ پسر . وی افزود : " اما در بین این نقاط عطف , کمک‌های مالی مردم عادی است که هرگز از نوع دکتر کینگ برخوردار نبوده اند , بلکه زمینه را

جنبشحقوقمدنیدرسال 2013باراه‌اندازیپروژه"رویایما"برایبزرگداشت50امین سالگردماهمارسدرواشنگتنبرایجابزوایدهاصلیاشاینبودکهازآرشیوNBCبرایپوششگستردهآناستفادهکند,ومصاحبهبا50نفررانشان دادکهدرتظاهراتتاریخیشرکتکرده یاشرکت داشتند.Ruffinsگفت:"مردمدرتماسبودندوگفتند:"هی,توباخالهمنصحبتکردیوگفت:"هی,توباخالهمنصحبتکردیوگفت:"هی,توباfriendصحبتکردیوبامعرفی52فیلمتاریخیدرسال 2015,سرانجامبه صدایجنبشحقوقمدنیتبدیلشد.در حالیکه رافینسکاناینبرنامهرا درسال 2016بدستگرفته‌است ,اوتیمیرابرایتوسعهمجموعهخودازحساب‌هایدست‌اولورویداده‌ایمیزباندر سراسرکشورتشکیل داده‌استکهشاملنمایشگاه‌هایگردشگری,نمایشفیلممستندوشام‌هایسبکsalonاست کهبرایحفظوحفظروابطنزدیکباشرکت کنندگانمصاحبهطراحی شده‌است.رافینگفتکهاینتیماغلبمصاحبهشوندگانرابرایاولینباردریکتنظیماتخصوصینشانمی‌دهد.شرکتکنندگانبهمااطمیناندارندکهداستانرا درستدریافتکنیم.برایافرادیکهباآن‌هامصاحبهمی‌کنیم,تجربهمتفاوتیبرایدیدنخودودیدنخانوادهودوستاندربرابرداستان‌هایآن‌هابرایاولینباراست.درسراسراتاققدردانیوجودداردکهاینداستان‌هازندگیراادامهخواهندداد,کهسابقهکارآن‌هابرایهمیشهطنین‌اندازخواهدشد."

The said، رئیس جنبش حقوق مدنی به عنوان نایب‌رئیس Comcast رسانه‌های محلی درخواست کرده بود که برخی از شرکت کنندگان هرگز در مورد تجربیات خود قبل از زبان صحبت نکرده اند، سایرین کتاب نوشته‌اند یا در غیر این صورت به صورت آنلاین منتشر شده‌اند. رافین گفت که این پلت فرم دیدگاه‌های گوناگونی را ارایه می‌دهد که به عنوان جنبش‌های حقوق مدنی ظهور کرده‌است: حامیان و مخالفان انسجام مدرسه، نقش کودکان در جنبش‌های اعتراضی، مدافعان حقوق غیر خشونت‌آمیز و مدافعان مسلح که مصاحبه‌های اختصاصی دارند، رافین گفت که یک مشترک باقی مانده از روایت‌های منحصر به فرد است. Ruffins گفت: " چرا شما مبارزه کردید؟ به چه چیزی امید دارید؟ او گفت: " این موضوع تا کنون تغییر نمی‌کند و همواره بر آینده، نسل بعدی تمرکز دارد. یک آگاهی دقیق از آنچه در خطر بود وجود داشت. انگیزه ممکن است از تجربه شخصی الهام‌گرفته باشد، اما مبارزه بسیار بیشتر بود. بزرگی بود. این کار در مورد انجام دادن سهم خود با منابعی بود که شما در حال پیشرفت و پیشبرد نبردی که زمانی آغاز شد که دستان ما به صورت لفظی به پشت ما بسته شده‌بودند." او جد پدری دارد که به عنوان برده از پروژه نویسندگان فدرال در سال ۱۹۳۵ صحبت کرده‌است. مادر خودش، یکی از معدود دانشجویان سیاه‌پوست در دانشگاه کارولینای شمالی در دهه ۱۹۵۰، کتاب‌های او را در اولین روز مدرسه به سرقت برده بود و نمی‌توانست آن‌ها را جایگزین کند. در پایان ترم، او گفت: "در پایان ترم، او گفت: " من نمی‌خواهم به شما یک جواب بدهم، اما باید بگویم. Ruffins به خاطر می‌آورد: " من فکر نمی‌کردم که تو آن جا بمانی.

arly ۲۰۰۰. او خاطر نشان کرد: " تجربه شخصی او مایل‌ها دورتر از خطرات سال ۱۹۶۸ است، اما برخی in همچنان ادامه دارند." اولی دکتر آلبرت Gaskins است، یک پزشک متخصص اطفال که به desegregate دانشکده of Girard کمک کرده‌است - یک مدرسه شبانه‌روزی تماما سفید برای پسران یتیم در شهر Ruffins ". memory گفت: " هویت سارا عموما با چهار دختر کوچک در این داستان که در سال ۱۹۶۳ جان چهار دختر جوان را گرفت، مورد اصابت قرار گرفت. هویت سارا معمولا همراه با چهار دختر کوچک دیگر در این داستان است که به طور دردناکی به تصویر کشیده شده‌است و اغلب inaccurately را توصیف می‌کند. زمانی که بمب‌گذاری رخ داد، سارا به سختی ۱۲ سال داشت و کمی فکر کرد که با یک کودک مصاحبه کند. مطبوعات در آن زمان تا حد زیادی بر روحانیان، پاسخ دهندگان، و دکتر کینگ که سه تن از چهار دختر کوچکی را که از بین رفتند، متمرکز کردند. برنامه صداها فرصت سارا است تا به ما بگوید واقعا چه اتفاقی افتاده‌است " در واقع، بسیاری از جوانانی که مطالبی را در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی تماشا کرده‌اند و در events صداها می‌گویند که این برنامه پر از داستان‌ها و حقایقی است که هرگز در مدرسه یاد نگرفته اند. و درس‌هایی که آن‌ها به شدت به زمان حال می‌دهند، بیش از پنج دهه بعد. همچنین از خانواده‌ها اله‌ام گرفته تا با هم ارتباط برقرار کنند و با هم فکر کنند و همچنین جوانان را تحریک کنند.

رافین گفت: "هر داستان صداها متفاوت است ، اما هر شخص یک تماس عمیقاً شخصی برای عمل احساس می کند.". "آنها مسابقه خود را طی کردند و باتوم را به نسل جوان منتقل کردند. نوبت ماست که تصمیم بگیریم چگونه آن را ادامه دهیم. "


منبع
کویئک بازدید : 21 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
ترامپ پس از عمل قبلی باعث اعتراض به حمایت از جدایی خانواده شد

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در روز شنبه پیشنهاد کرد که او معتقد است سیاست بحث‌برانگیز جدایی خانوادگی می‌تواند در آمریکا ادامه یابد و این عمل می‌تواند مهاجران را از ورود به کشور منصرف کند. ترامپ در چمن جنوبی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: " ما به چیزهای مختلفی داریم که باید با مهاجرت غیرقانونی انجام دهند. " ترامپ گفت: " من این را خواهم گفت: اگر احساس کنند که جدایی وجود خواهد داشت, آن‌ها نخواهند آمد ". ترامپ در ماه ژوئن حکم اجرایی را امضا کرد که گفت به عمل پایان خواهد داد و به خانواده‌هایی اجازه خواهد داد تا در سیاست " تحمل صفر " توسط والدین خود از والدین خود جدا شوند. یک قاضی فدرال به خانواده‌ها دستور داد که در انتخابات شرکت کنند و در ماه سپتامبر دولت گزارش داد که این سیاست بر تعداد خانواده‌هایی که از مرز عبور می‌کنند موثر نبوده است. روز شنبه اصرار کرد

او می خواهد کارگران وارد کشور شوند اما تکرار خودداری کرد که می خواهد یک سیستم مهاجرتی "مبتنی بر شایستگی"داشته باشد و او مخالف سیستم قرعه کشی فعلی باشد. لایحه ای که در ماه اوت توسط جمهوریخواهان پیشنهاد شد ، تعداد مهاجران قانونی مجاز به ایالات متحده را نصف می کند. ایالات در حالی که به یک سیستم ورود"مبتنی بر شایستگی" حرکت می کنند. ترامپ گفته است كه وی از این لایحه حمایت می كند. RelatedNewsNewsDHS كه تحت سیاست تحمل صفر ترامپ برای جدایی خانواده آماده نشده است ، اگر او از مهاجرت به عنوان یك موضوع انتخاباتی برای انتخابات میان دوره ای استفاده كند ، كه در آن جمهوریخواهان در تلاشند تا كنترل اکثریت را در مجلس نمایندگان حفظ کنند. ترامپ گفت: "مهاجرت همیشه مشکل است. اما برای من دشوار نیست: شما باید کار درست را انجام دهید ، چه انتخاباتی باشد یا نه. ""ترامپ گفت:"من در مرزها بسیار سخت هستم ، ما در مرزها بسیار سخت بوده ایم.". "مردم باید به طور قانونی وارد کشور ما شوند. غیرقانونی ، قانونی نیست. و من می خواهم که آنها به شایستگی برسند. "" اگر این یک سیاست بد است ، پس حدس بزنید که چه چیزی است? اتفاقات بد زیادی رخ می دهد. اما بسیاری از مردم با من موافق هستند. "او گفت. آیا سیاست مرزی ترامپ بر میان مدت ها تأثیر می گذارد? سپتامبر. 7، 201805: 54 پست گزارش داد كه برنامه های جدایی خانواده در دست بررسی توسط كاخ سفید شامل تکرار اقدامات دولت در اوایل سال جاری نیست كه به عنوان هرج و مرج توصیف شده است. از جمله منتقدان آن جدائی های مرزی دختر ترامپ و کاخ سفید بودند. مشاور ، ایوانکا ترامپ. در ماه اوت ، او جدایی های خانواده را "نقطه پایین"برای دولت پدرش خواند. "او گفت:" این برای من نیز نکته کم بود.". "من نسبت به آن بسیار احساس می کنم ، و من بسیار با جدیت مخالف جدایی خانواده و جدایی والدین و فرزندان هستم."


منبع
کویئک بازدید : 18 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)
انتظار می‌رود  که برف  و  باد  سفر  به  تعطیلات  را  برای  میلیون ها  نفر در

براساس گزارش وضعیت ملی هواشناسی کلورادو، نبراسکا، the و مینه سوتا از چهارشنبه تا جمعه پیش‌بینی می‌کنند که طوفان شدیدی در روز چهارشنبه آغاز شد و بارش شدید برف در مناطق شمالی و مرکزی و بارش شدید باران به بیش از ۶ میلیون نفر در ۱۳ ایالت رسید. پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی از آن است که بخش‌هایی از داکوتای جنوبی در جریان یکی از شلوغ‌ترین دوره‌های سفر در جنوب، اوکلاهما و تگزاس و در طول یکی از شلوغ‌ترین دوره‌های سفر در جنوب، اوکلاهما و تگزاس می‌تواند انتظار باده‌ای سنگین را داشته باشد، اما این بادها با باران، تگرگ و طوفان‌های احتمالی توام خواهند شد. بارش باران‌های موسمی در شب پنجشنبه به ساحل خلیج تغییر خواهد کرد و خطر سیل‌های ناگهانی در آلاباما و هوای طوفانی به همراه تعدادی از مسافران تعطیلاتی که سعی می‌کنند قبل از پایان هفته به خانه بازگردند را باخود همراه می‌آورد. AAA تخمین زده‌است که ۱۱۲.۵ میلیون آمریکایی - از زمانی که سفر تعطیلاتی را پی‌گیری می‌کنند - در طول تعطیلات طولانی آخر هفته به هوا، جاده‌ها و ریل‌ها رسیدگی می‌کنند. روز ۲۶ دسامبر به عنوان سنگین‌ترین روز سفر کریسمس در نظر گرفته می‌شود.


منبع
کویئک بازدید : 12 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)
Rand  نیاز  به  حمایت  آل جی بی آل  جی  بی جی  را  دارد  .

دی دی, ia - - rand در روز چهارشنبه نیاز به حمایت‌های استخدامی برای اعضای جامعه همجنسگرا را رد کرد و گفت که مکان‌های زیادی وجود دارند که افراد همجنس گرا را استخدام خواهند کرد و هویت جنسی آن‌ها بهتر از محل کار نگهداری می‌شود. پل در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا کارفرمایان باید قادر باشند کسی را براساس روابط جنسی اش آتش بزنند, گفت: " من فکر می‌کنم که اگر شما همجنس گرا هستید, جاهایی وجود دارد که شما را استخدام خواهند کرد. " پل گفت که تعیین جامعه همجنس خواهان به عنوان یک گروه حفاظت‌شده, مانند نژاد, جنسیت و قومیت, گروه جدیدی را ایجاد خواهد کرد که اکنون می‌تواند سو را سو کند. پل گفت: " بنابراین چیزی که اتفاق می‌افتد کل صنعت مردمی است که می‌خواهند شکایت کنند. " " پس اگر شما همجنس گرا باشید, اخراج می‌شوید, حالا دلیلی دارید که می‌توانید آن‌ها را آتش بزنید. اما گاهی اوقات غیرممکن است - می‌دانید, مردم یک نشانه را کنار می‌گذارند, " من به شما شلیک می‌کنم چون شما همجنس باز هستید. این چیزی است که بسیار مورد بحث است. و بنابراین نمی‌دانم که باید به طبقه‌بندی‌های مختلف ادامه دهیم تا بگوییم دولت باید در استخدام و اخراج دخالت داشته باشد. این اظهارات منجر به خشم تقریباً فوری از سوی پل آمریکایی گروه مخالف دموکرات شد, که در خبر رسمی منتشر شده بود که " پال کلینتون " در پاسخ به این توئیت به او پاسخ داد: این احساس زمانی که یک نامزد حزب جمهوریخواه می‌گوید برای همجنس باز بودن قابل‌قبول است. سارا کلینتون, هیلاری کلینتون (در روز ۹ اکتبر) گفت: " من صدای زیادی از دانش آموزانی را شنیدم که بعداً صحبت می‌کردند, و آن‌ها گفتند تا زمانی که او این را گفت, با آن‌ها بودند. " نسل ما بیشتر و بیشتر پذیرفته شده‌است. فکر می‌کنم ضرری داشته باشد

او را با جمعیتی جوان‌تر به خصوص در دبیرستانی مثل دریک. " توقف " پائول " آخرین بار در تور کالج دانشگاهی اش از آیووا بود که شامل زنده ماندن او در مسابقه و رسیدن به آن بود. "


منبع
کویئک بازدید : 25 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)
تویی‌تر برای بررسی تعصب نژادی در الگوریتم picture خود

LONDON - توییتر می گوید در حال بررسی است که چرا الگوریتم برش تصویر آن گاهی اوقات چهره های سفید را به چهره های سیاه ترجیح می دهد. تحقیقات پس از آن صورت می گیرد که کاربران توییتر متوجه شدند که چهره های سیاه کمتر از چهره های سفید در پیش نمایش تصویر در موبایل نشان داده می شوند وقتی تصویر حاوی چهره سیاه است. و یک چهره سفید. پلت فرم میکروبلاگینگ گفت که وقتی الگوریتم را آزمایش کرد ، هیچ مدرکی در مورد تعصب نژادی و جنسیتی پیدا نکرد ، اما اعتراف کرد که باید تجزیه و تحلیل بیشتری انجام دهد. افسر ، گفت توییتر مدل را هنگام ارسال آن تجزیه و تحلیل می کند ، اما گفت که به پیشرفت مداوم نیاز دارد. "او این تست عمومی ، باز و سخت را دوست داشته باشید - و مشتاق یادگیری از این هستید." بعد از کالین مادلند ، مدیر دانشگاه در ونکوور ، متوجه شد که سر همکار سیاه وی هنگام استفاده از برنامه کنفرانس ویدیویی زوم ناپدید می شود. به نظر می رسد که نرم افزار زوم فکر می کند که سر مرد سیاه پوست بخشی از پس زمینه است و در نتیجه آن را حذف کرد.  بزرگنمایی بلافاصله به درخواست CNBC برای اظهار نظر پاسخ نداد. مادلند پس از توئیت در مورد این موضوع برای دیدن اینکه آیا کسی می داند چه اتفاقی می افتد ، فهمید که توییتر نیز مقصر پنهان کردن چهره های سیاه است. به طور خاص ، وی متوجه شد که توییتر تصمیم دارد چهره سفید خود را بر روی صورت سیاه همکار خود در تلفن همراه پیش نمایش کند. دانتلی دیویس ، مدیر ارشد طراحی توییتر ، فهمید که با از بین بردن موهای صورت و عینک های مادلند می توان این مشکل را اصلاح کرد. انتقاد اما دیویس گفت مشکل برطرف خواهد شد. "من می دانم که فکر می کنید سرگرم کننده بودن بر من است - اما من مانند همه دیگران از این موضوع عصبانی هستم. با این حال ، من در شرایطی هستم که آن را برطرف کنم و خواهم کرد. "دیویس گفت:" این 100 درصد تقصیر ماست. هیچ کس نباید غیر از این بگوید. "پس از کشف ، کاربران توییتر چندین آزمایش دیگر را انجام دادند

در حالی که IBM می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نسخه جدیدی از فن‌آوری تشخیص چهره است، در حالی که IBM می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نسخه جدیدی از فن‌آوری تشخیص چهره است، در حالی که IBM می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک نسخه جدید از service.The در سال بعد بوده‌است، Buolamwini و دبورا فیریک از موسسه هوش مصنوعی نشان دادند که سیستم Rekognition برای شناسایی جنسیت افراد دارای پوست تیره‌تر تلاش می‌کند. برخی اوقات زنان سیاه را به عنوان مردان سیاه شناسایی می‌کنند، اما در هنگام تحلیل تصاویر people.IBM پوست سبک‌تر هیچ مشکلی نداشتند و در ماه ژوئن گفتند که فروش نرم‌افزار تشخیص چهره خود را برای مشخصات نژادی و نظارت جمعی متوقف می‌کند.


منبع
کویئک بازدید : 20 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
کشته شدن اعضای یک خانواده در حمله تروریستی عید پاک

بمباران وحشتناک عید پاک که منجر به جان حداقل 72 نفر در پاکستان در روز یکشنبه شد ، به ویژه برای یک خانواده که گفته می شود 10 عضو از دست داده اند ، ویران کننده است. "آنچه می تواند برای من دردناکتر از این باشد? علی گفت: "از قاسم علی پرسید ، که با بسیاری از قربانیان بمبگذاری انتحاری لاهور ارتباط دارد."تقریباً تمام خانواده رفته اند.". "خواهرم ، شوهر و دخترش کشته شدند. دو دختر و پسر من زخمی شدند. "در رابطه با: حمله انتحاری در روز عید پاک 72 در پارک کشته شد. او گفت خواهرزاده اش فهاد 10 ساله و خواهرزاده اش آفافا 18 ساله در این حمله زخمی شدند و اکنون در خانه علی هستند ، قادر به ایستادن نیستند. به دلیل باند سنگین روی پاها و پاهایشان. "من نمی دانم چگونه می توانم کاری انجام دهم تا در مدرسه به خودکشی ادامه دهم.". رانا توفیل ، مسئول ضد تروریسم. وی بمب گذار انتحاری را محمد یوسف معرفی کرد و گفت که وی به عنوان یک استخدام کننده شبه نظامی شناخته می شود


منبع
کویئک بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
فی  Dunaway  یک  لحظه  جایزه  اسکار  را به  فیلم  اشتباه  داد  .

یکی از دردناک‌ترین لحظات در تاریخ جوایز اسکار, یک وقفه مهیج بود. فی چت, بازیگر, در مصاحبه‌ای اختصاصی که روز دوشنبه پخش شد, گفت: " او کارت را از پاکت بیرون آورد و او " la la زمین " را به عنوان بهترین فیلم حرکت به یاد آورد. او مکث کرد. او به من نگاه کرد. بالاخره گفتم: غیرممکن است. فکر می‌کردم دارد شوخی می‌کند. او گفت: " پس از آن " بیتی کارت را به " آی دی " تحویل داد, کسی که به تحقیق بیشتر نمی‌پرداخت - " هیچ‌کس فکر نمی‌کند که در چه رده قرار دارد. " او در حالی که گیج و گیج شده بود, گفت: " تا زمانی که صدای بلند صدای بلند از سمت چپ به گوش نرسید " نبود. بعداً احساس گناه کرد. مدیر نور مهتاب, بری جنکینز: من ساکت شدم. او گفت: " فکر کردم شاید می‌توانستم کاری انجام دهم. " " چرا اسم اما را روی کارت ندیده بودم? اما می‌دانید, من با وارن و رفتار جذاب او سر و کار داشتم و سعی داشتم او را بالا ببرم و سعی کنم این جایزه را بگیرم, چون این نمایش خیلی دیر شده بود. پس متوجه نشدم. او گفت: " بعدا, او از بیتی پرسید که چرا کارت اشتباهی به او داده‌است. او گفت: " خوب, من - y -. من نمی‌دانم جوابش چیست. "


منبع
کویئک بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
جهنم ، نه ، شما نمی توانید بروید! Teamsters قوانین حمام را دوست ندارند

اگر شما در شرکت WaterSaver faucet کار کنید , ممکن است بخواهید شرکت شیکاگو یک سیستم جدید نصب کرده و کارمندان را تحت نظر داشته باشد که بیش از شش دقیقه در روز در دستشوئی کار می‌کند و یا پاداش یا نظم را اجرا می‌کند . " کارمندان شرکت که بیش از یک ساعت در یک دوره 10 روزه از وقفه‌های اضافی استفاده می‌کنند یک هشدار دریافت خواهند کرد که می‌تواند به پایان برسد , او در ماه دسامبر گفت که کارکنان این اتحادیه قصد دارند تا badges خود را به حرکت در آورند تا به دست شویی دسترسی پیدا کنند . Kreitman گفت که تا ماه مارس , 19 تن برای استفاده بیش از حد منظم بودند . یک فهرست قوانین 12 صفحه‌ای که به کارکنان داده می‌شود در مورد نحوه مراقبت از کسب‌وکار شخصی تان در شرکت بسیار دقیق است و همه کاغذهای توالت را در دستشویی قرار دهید و مطمئن شوید که دستشویی کاملا سرخ‌شده " . Kreitman گفت که کارکنان همچنین به کارمندان گفته می‌شود که حوله‌های کاغذی در سطل آشغال بگذارند , از " شایعات مغرضانه " خودداری کنند و " نظرات موهنی درباره شرکت به دست ندهند " . او گفت که در حال حاضر کارگران تحت یک تمدید یک ماهه از قرارداد فعلی خود استخدام شده‌اند که 11 تا 16 دلار در ساعت است . در حالی که آن‌ها روزه‌ای تعطیل و برخی پوشش پزشکی را به دست می‌آورند , هیچ روز بیمار مجاز نیست . ساعت کار 7.5 ساعته شامل 30 دقیقه وقت ناهار است ,

این سخنگو گفت: " این نظارت پس از روزه‌ای بیمار درخواست‌شده کاملاً و کاملاً اشتباه است. " در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه ارسال شد, رئیس شرکت و مالک استیون سیگال, رئیس شرکت, نسخه اتحادیه حوادث را یک مساله رسانه‌ای در تلاشی آشکار برای تاثیر بر مذاکرات اخیر در یک قرارداد جدید نامیدند. بیانیه او مشخص نکرد که آیا پایش در حال انجام است یا خیر و او از پاسخ دادن به پرسش‌های خاص در مورد سیاست خودداری کرد. " ما درک می‌کنیم که کارکنان باید از دستشویی خارج از زمان‌های استراحت برنامه‌ریزی‌شده استفاده کنند. او در بیانیه‌ای گفت: " هر کسی ممکن است در هر زمانی که نیاز دارد به دستشوئی برود " که در طی چند سال گذشته " روابط اتحادیه با ثبات " خود را به دست آورد. وندی پاتریک, وکیلی که در دانشگاه ایالتی سن دیگو در کالیفرنیا تدریس می‌کند, گفت: " لازم به ذکر است که رهبری اتحادیه قبلاً با سیاست مربوط به استفاده از دستشویی و حتی زبان پیشنهاد شده برای آن موافق بود. " او گفت که این مورد در شیکاگو نمونه‌ای از نوع قانونی است که ممکن است از نظر قانونی مجاز باشد اما نه به لحاظ اخلاقی فراتر از آن, شرکت ممکن است خود را برای ادعای ناتوانی در صورتی که یک کارگر شرایط پزشکی دارد که نیاز به دستشویی چندگانه دارد, باز کند. " وقتی طبیعت تماس می‌گیرد, شما کنترل کمتری بر روی آن دارید, " او شکایت خود را از هیات روابط کار ملی بر سر فرآیند نظم شویی تنظیم کرده‌است و آن‌ها به مذاکره درباره یک قرارداد جدید با شیر آب و شرکت خواهرش در سراسر خیابان, تجهیزات گاردین, ادامه می‌دهند. او گفت که تا کنون قوانین حمام تنها مربوط به کارمندان اتحادیه اروپا در کارمندانی هستند که در خط تولید کار می‌کنند, اما در گاردین نیست.

در گاردین. قانون کارت ضربه تنها برای اعضای اتحادیه اعمال می‌شود. او گفت: " ها, من دوست دارم آن‌ها را ببینم که برای استفاده از حمام نیاز به یک مهندس دارند. "


منبع
کویئک بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

طبق گفته خبر گزاری نامه نیوز ، در این مقاله ما به مطالعه ی وکیل طلاق ، وکیل دادگستری، رابطه ی بین وکیل و موکل، دلایل استفاده از وکیل، مزایای استفاده از وکیل و چگونگی پرداخت حق الوکاله می پردازیم. از آنجایی که قوانین وآیین دادرسی دارای مسائل و عنوان های سخت و دشوار می باشد بنابراین افراد عادی و غیر حقوقی نمیتوانند به طور کامل روی این مسائل احاطه داشته باشند بنابراین استفاده از وکلای با تجربه و متخصص باعث میشود تا مشکلات و مسائل حقوقی شما به درستی و با سرعت انجام شود. همچنین باید گفت بعضی از سوالات حقوقی هستند که برای صرفه جویی در وقت و هزینه نیازی به مراجعه به دفاتر حقوقی نیست و با مراجعه ی انلاین به وکلای حقوقی انلاین می توان سوالات حقوقی خود را به طور رایگان از وکیل آنلاین بپرسید .

وکیل آنلاین حقوقی

وکیل کیست؟

وکیل به کسی گفته می شود که به جای موکل، اقداماتی را که خود موکل توانایی انجام آن را دارد را برعهده می گیرد.

اثر وکالت با سند عادی و یا سند رسمی واگذار شود برای انجام امور اداری و یا انجام معاملات می توان استفاده کرد

ولی با وکالت تنظیمی در دفترهای اسناد رسمی نمی توان از سوی فرد حقیقی و یا حقوقی مستقیماً به دادسراها و دادگاه ها رجوع و موضوع وکالت را انجام داد

 

وکیل خوب دادگستری کیست؟

وکیل دادگستری شخصی است که با داشتن پروانه ی وکالت در یکی از کانون های  وکلای دادگستری از سوی افراد حقیقی و یا حقوقی دفاع از حقوق موکل و جواب دادن به ادعاها و علل و ارائه آن ها را در دادسراها و دادگاه ها و ادارات ثبت اسناد و املاک قبول می کند

تنها وکیل دادگستری و یا نماینده حقوقی سازمان های دولتی و یا مدیر شرکت در چارچوب اختیارات قانونی از طرف شرکت و یا موسسه مرتبط این امکان را دارند که در مراجع قضایی، ثبتی و اداری، از سوی موکل و یا شرکت یا موسسه یا مرکزی که نمایندگی داده است، حضور داشته باشد

موسسه حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند .

شماره تماس اوستا: 45403-021

آیا افراد میتوانند به طور آزادانه وکیل خود را انتخاب کنند؟

هر فرد میتواند به طور آزادانه از میان وکلای دادگستری، وکیل دادگستری خود را انتخاب نمایند.

رابطه ی بین وکیل و موکل چگونه شکل میگیرد؟

رابطه بین وکیل و موکل با تنظیم و امضای وکالتنامه و مشخص کردن حق الزحمه وکیل شروع می گردد.

چرا در دعاوی مختلف باید از وکیل دادگستری استفاده کنیم؟

1)صرف زمان کمتر برای حل و فصل مشکلات حقوقی 

2)صرفه جویی در هزینه

3)سپردن کارها به وکلا بدون هیچ گونه ضرر و درد سر

4)افزایش آگاهی افراد نسبت به مسائل قانونی در هر زمینه

و....

قابل ذکر است که قوانین دادرسی دارای مسائل سخت و دشوار است که افراد عادی به طور کامل روی این مسائل احاطه ندارند بنابراین استفاده از وکیل مناسب باعث بهتر و سریع تر حل شدن مشکلات حقوقی ما میشود.

انواع وکالت را نام ببرید؟

  1. وکالت مطلق
  2. وکالت مقید

وکالت مطلق چیست؟

در این نوع وکالت فرد برای همه ی امور خود وکیل می گیرد و این وکالت امور اداری و مالی موکل را شامل می شود مانند فروش و یا خرید سکه در این بخش اعمال وکیل به اجازه ی موکل نیازی نخواهد داشت

وکالت مقید چیست؟

در وکالت مقید، مورد وکالت مشخص و تعیین شده می باشد و وکیل باید در همان مورد مشخص، عمل کند، مانند خرید خانه

مزایای استفاده از وکلای حقوقی بین المللی چیست؟

ارائه خدمات حقوقی برای دعاوی بین المللی نیازمند افراد متخصص و خبره و مجرب است که این افراد خدمات زیر را انجام میدهند:

1) تحلیل مقررات حاکم بر صادرات و واردات و بررسی جوانب حقوقی عمومی بازرگانی بین المللی

2) مشاوره و تعیین قوانین حاکم بر انواع قرارداد و بررسی آنها

3) وکالت و مشاوره حقوقی در زمینه های حقوقی بازرگانی بین المللی 

4) بررسی و مشاوره در ارتباط با راه های پرداخت و تضمین پرداخت در زمان انعقاد قراردادهای بین المللی

5) وکالت و مشاوره حقوقی در انعقاد قرارداد فروش بین المللی کالا و سایر قراردادهای بین المللی

6) مشاوره و وکالت در ایجاد نمایندگی و شعبه انعقاد قراردادهای بیمه و حمل و نقل بین المللی

7) بررسی صلاحیت قضایی و رفع مشکلات و حل و فصل نمودن دعاوی بین المللی

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند .

شماره تماس اوستا: 45403-021

پرداخت حق الوکاله به چه صورت است؟

موکل مکلف است حق الوکاله را براساس قرارداد چنانچه قراردادی بسته نشده باشد براساس تعرفه قانونی حق الوکاله،پرداخت نماید.البته پرداخت نشدن حق الوکاله،تکلیف وکیل در انجام تکالیف قانونی را تا زمانی که وکالت زایل نشده باشد،منتفی نمی نماید

بهترین وکیل در چه زمینه هایی می تواند فعالیت داشته باشد؟

بهترین وکیل میتواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد و شما را در راستای مسائل حقوقی راهنمایی کند.

وکالت به چند دسته تقسیم میشود؟

وکالت به سه نوع وکالت رسمی، عادی و شفاهی دسته می شود

وکیل آنلاین حقوقی

نحوه ی کار وکیل آنلاین به چه صورتی میباشد؟

بعد از ارتباط با وکیل و مطرح کردن سوال حقوقی وکیل در مدت زمان بین 24 تا 48 ساعت پاسخگوی سوالات مطرح شده می باشد

آیا نیاز به حضور در دفتر وکیل آنلاین میباشد؟

خیر

استفاده از وکیل آنلاین چه مزیتی دارد؟

مشاوره حقوقی آنلاین جهت رفع ابهامات و سوالات رایج می باشد و پیشنهاد می‌کنیم اگر سوال و مشکل جدی دارید، حتما از مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنید.

در چه اموری میتوان به وکیل وکالت داد؟

بعضی از اموری هستند که طبق قانون نمی توان آن را به وکیل واگذار کرد اما در تمامی زمینه ها به جز این موارد قانونی که نیاز به وکیل دارند را میتوان به وکیل سپرد

کویئک بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 1,214
  • بازدید کلی : 3,459