loading...
سئو کویک
کویئک بازدید : 23 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
یک صدا می‌تواند تاثیر گذار باشد. بسیاری می‌توانند تاریخ را تغییر دهند: تقویت صدای جنبش حقوق مدنی

آمریکا اولین سالگرد راهپیمایی تاریخی خود را در روز جمعه در واشنگتن برگزار خواهد کرد. و در حالی که رعایت حقوق مدنی در سال جاری احساس متفاوتی از خود نشان خواهد داد و بدون حضور شمایل حقوقی مرحوم جان لوییس, درس‌های آموخته‌شده از این حلقه از سال گذشته بیشتر از سال گذشته بوده‌است. مرگ لوییس " مرگ لوییس " تنها هفت هفته پس از شنیدن خبر کشته شدن جورج فلوید, که در سراسر جهان طنین می‌افکند, همراه با درخواست برای عدالت برای افرادی است که در اعتراض به خیابان‌ها ریختند. سایرین طرفدار تغییر در محل کارشان هستند. برخی احساس عدم اطمینان می‌کنند که چگونه می‌توانند واکنش نشان دهند - اما ممکن است پاسخ‌هایی را در جنبش حقوق مدنی و حقوق مدنی سازمان ملل پیدا کنند. این یک پلت فرم چند رسانه‌ای است که شامل یک مخزن از مصاحبه‌های ویدئویی با رهبران و شرکت کنندگان, بخش‌هایی از چند لحظه تاریخی اصلی, دو تاسیسات موزه دائمی و بیشتر است. " هر کسی که مصاحبه می‌کردیم حوزه تمرکز داشت - همه با پوسترها راهپیمایی نمی‌کردند و بلند فریاد می‌زدند. صدایشان به عنوان معاون رئیس توسعه رسانه‌های محلی به عنوان معاون رئیس توسعه رسانه‌های محلی به شما گفته می‌شود که در مصاحبه‌ای ارزش شما را بدانند. او اضافه کرد: " شرکت کنندگان حقوق مدنی به ما آموزش می‌دهند که فعالیت سیاسی یکنواخت نیست - انتخاب برای شناسایی و سپس حمایت از آنچه که شما به دنبال آن هستید, بیشتر از آنچه که در مقابل آن هستید. " مردم ممکن است بگویند, " من با اعتراضات در خیابان‌ها موافق نیستم. " بسیار خوب هر چه که باشد, مشخص کنید چه چیزی را می‌توانید در فضاهایی که اشغال می‌کنید, شناسایی کنید, چه بخواهید یک ساعت وقت داشته باشید تا همسایه‌ها را ثبت کنید, و مقاله‌ای درباره آنچه که ارزش دارید, بنویسید. "

nt نشان‌دهنده انواع تجارب در دهه 60 است . مصاحبه با برنامه صداها شامل ده‌ها مکالمه با کسانی شد که در خطوط مقدم جنبش حقوق مدنی در طول تاریخ حضور داشتند - از سواران آزادی و معترضان غیر خشونت‌آمیز به دکتر کینگ , پلنگ‌های سیاه , و همچنین دکتر C.T. Vivian ( که همان روز در سن لوییس زندگی می‌کردند ) و همچنین دکتر یوجینی ریچاردسون , یکی از the Tuskegee Airmen که به عنوان خلبان برجسته ارتش خدمت می‌کردند . برخی از مصاحبه‌ها صریح و خام هستند , دیگران uplifting و امیدوارند - و همه شعار پروژه powerful.The این است : " یک صدا می‌تواند تاثیر داشته باشد . بسیاری از مردم می‌توانند تاریخ را تغییر دهند ." این همان چیزی است که در دهه 60 و فراتر از آن اتفاق افتاد . رافین said.Mart در روز 28 اوت 1963 در حالی که ازدحام جمعیت برای راهپیمایی در واشنگتن به سمت بنای یادبود واشنگتن ادامه دارد , از پله‌های یادبود لینکلن عبور کرد . کینگ یکی از زیباترین و memorable سخنرانی‌های سخنرانی آمریکا را ایراد کرد , من یک سخنرانی رویایی از پله‌های یادبود لینکلن در واشنگتن دی سی دارم . آرشیو Hulton از طریق گتی ایماژ ) هنگامی که این موضوع به تاریخ سیاه می‌رسد , گفتگوی عمومی اغلب محدود و ناقص است : لینکلن غلامان را آزاد کرد دکتر مارتین لوتر کینگ پسر . وی افزود : " اما در بین این نقاط عطف , کمک‌های مالی مردم عادی است که هرگز از نوع دکتر کینگ برخوردار نبوده اند , بلکه زمینه را

جنبشحقوقمدنیدرسال 2013باراه‌اندازیپروژه"رویایما"برایبزرگداشت50امین سالگردماهمارسدرواشنگتنبرایجابزوایدهاصلیاشاینبودکهازآرشیوNBCبرایپوششگستردهآناستفادهکند,ومصاحبهبا50نفررانشان دادکهدرتظاهراتتاریخیشرکتکرده یاشرکت داشتند.Ruffinsگفت:"مردمدرتماسبودندوگفتند:"هی,توباخالهمنصحبتکردیوگفت:"هی,توباخالهمنصحبتکردیوگفت:"هی,توباfriendصحبتکردیوبامعرفی52فیلمتاریخیدرسال 2015,سرانجامبه صدایجنبشحقوقمدنیتبدیلشد.در حالیکه رافینسکاناینبرنامهرا درسال 2016بدستگرفته‌است ,اوتیمیرابرایتوسعهمجموعهخودازحساب‌هایدست‌اولورویداده‌ایمیزباندر سراسرکشورتشکیل داده‌استکهشاملنمایشگاه‌هایگردشگری,نمایشفیلممستندوشام‌هایسبکsalonاست کهبرایحفظوحفظروابطنزدیکباشرکت کنندگانمصاحبهطراحی شده‌است.رافینگفتکهاینتیماغلبمصاحبهشوندگانرابرایاولینباردریکتنظیماتخصوصینشانمی‌دهد.شرکتکنندگانبهمااطمیناندارندکهداستانرا درستدریافتکنیم.برایافرادیکهباآن‌هامصاحبهمی‌کنیم,تجربهمتفاوتیبرایدیدنخودودیدنخانوادهودوستاندربرابرداستان‌هایآن‌هابرایاولینباراست.درسراسراتاققدردانیوجودداردکهاینداستان‌هازندگیراادامهخواهندداد,کهسابقهکارآن‌هابرایهمیشهطنین‌اندازخواهدشد."

The said، رئیس جنبش حقوق مدنی به عنوان نایب‌رئیس Comcast رسانه‌های محلی درخواست کرده بود که برخی از شرکت کنندگان هرگز در مورد تجربیات خود قبل از زبان صحبت نکرده اند، سایرین کتاب نوشته‌اند یا در غیر این صورت به صورت آنلاین منتشر شده‌اند. رافین گفت که این پلت فرم دیدگاه‌های گوناگونی را ارایه می‌دهد که به عنوان جنبش‌های حقوق مدنی ظهور کرده‌است: حامیان و مخالفان انسجام مدرسه، نقش کودکان در جنبش‌های اعتراضی، مدافعان حقوق غیر خشونت‌آمیز و مدافعان مسلح که مصاحبه‌های اختصاصی دارند، رافین گفت که یک مشترک باقی مانده از روایت‌های منحصر به فرد است. Ruffins گفت: " چرا شما مبارزه کردید؟ به چه چیزی امید دارید؟ او گفت: " این موضوع تا کنون تغییر نمی‌کند و همواره بر آینده، نسل بعدی تمرکز دارد. یک آگاهی دقیق از آنچه در خطر بود وجود داشت. انگیزه ممکن است از تجربه شخصی الهام‌گرفته باشد، اما مبارزه بسیار بیشتر بود. بزرگی بود. این کار در مورد انجام دادن سهم خود با منابعی بود که شما در حال پیشرفت و پیشبرد نبردی که زمانی آغاز شد که دستان ما به صورت لفظی به پشت ما بسته شده‌بودند." او جد پدری دارد که به عنوان برده از پروژه نویسندگان فدرال در سال ۱۹۳۵ صحبت کرده‌است. مادر خودش، یکی از معدود دانشجویان سیاه‌پوست در دانشگاه کارولینای شمالی در دهه ۱۹۵۰، کتاب‌های او را در اولین روز مدرسه به سرقت برده بود و نمی‌توانست آن‌ها را جایگزین کند. در پایان ترم، او گفت: "در پایان ترم، او گفت: " من نمی‌خواهم به شما یک جواب بدهم، اما باید بگویم. Ruffins به خاطر می‌آورد: " من فکر نمی‌کردم که تو آن جا بمانی.

arly ۲۰۰۰. او خاطر نشان کرد: " تجربه شخصی او مایل‌ها دورتر از خطرات سال ۱۹۶۸ است، اما برخی in همچنان ادامه دارند." اولی دکتر آلبرت Gaskins است، یک پزشک متخصص اطفال که به desegregate دانشکده of Girard کمک کرده‌است - یک مدرسه شبانه‌روزی تماما سفید برای پسران یتیم در شهر Ruffins ". memory گفت: " هویت سارا عموما با چهار دختر کوچک در این داستان که در سال ۱۹۶۳ جان چهار دختر جوان را گرفت، مورد اصابت قرار گرفت. هویت سارا معمولا همراه با چهار دختر کوچک دیگر در این داستان است که به طور دردناکی به تصویر کشیده شده‌است و اغلب inaccurately را توصیف می‌کند. زمانی که بمب‌گذاری رخ داد، سارا به سختی ۱۲ سال داشت و کمی فکر کرد که با یک کودک مصاحبه کند. مطبوعات در آن زمان تا حد زیادی بر روحانیان، پاسخ دهندگان، و دکتر کینگ که سه تن از چهار دختر کوچکی را که از بین رفتند، متمرکز کردند. برنامه صداها فرصت سارا است تا به ما بگوید واقعا چه اتفاقی افتاده‌است " در واقع، بسیاری از جوانانی که مطالبی را در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی تماشا کرده‌اند و در events صداها می‌گویند که این برنامه پر از داستان‌ها و حقایقی است که هرگز در مدرسه یاد نگرفته اند. و درس‌هایی که آن‌ها به شدت به زمان حال می‌دهند، بیش از پنج دهه بعد. همچنین از خانواده‌ها اله‌ام گرفته تا با هم ارتباط برقرار کنند و با هم فکر کنند و همچنین جوانان را تحریک کنند.

رافین گفت: "هر داستان صداها متفاوت است ، اما هر شخص یک تماس عمیقاً شخصی برای عمل احساس می کند.". "آنها مسابقه خود را طی کردند و باتوم را به نسل جوان منتقل کردند. نوبت ماست که تصمیم بگیریم چگونه آن را ادامه دهیم. "


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 1,195
  • بازدید کلی : 3,440