loading...
سئو کویک
کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

کویئک بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
آیا  بیماری  Gum  دلیل  ورم  مفصلی  داره  ?

محققان روز چهارشنبه گزارش دادند كه يك نوع باكتري موجود در بيماري آدامس شديد ممكن است موارد زيادي از آرتریت روماتوئيد را به وجود آورد. اين باكتري ها در حدود يك سوم از افراد يافت مي شوند و محققان شواهدي را یافتند كه 47 درصد از بيماران مبتلا به آرتریت روماتوئید شواهدی از عفونت دارند. آرتریت ، بیماری های بی نقص اتوگرام که باعث التهاب مفاصل می شود وال آلتونین ، پزشکی علمی ترجمه. کوتاه. باکتری ها به سلول های سیستم ایمنی بدن به نام نوتروفیل ها آسیب می رسانند به گونه ای که به نظر می رسد سیستم ایمنی بدن را عصبانی می کند ، که به آنها حمله می کند. دکتر فلیپه آندراد ، متخصص روماتولوژیست در جان هاپکینز گفت: "ما باکتری ها را نزدیک به 50 درصد از بیماران شناسایی کردیم." تحقیقات را انجام داد. باکتریها را نزدیک به 50 درصد بیماران شناسایی کردند. آندراد به NBC News گفت: "پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از هرگونه بیماری است.". "بنابراین ، بله ، من فکر می کنم اگر ما با بهبود بهداشت دهان و دندان در افرادی که ممکن است مستعد ابتلا به این بیماری باشند ، شروع کنیم ، ممکن است که از بروز بیماری جلوگیری کنیم." محققان مدتهاست که اعتقاد دارند که نوعی عفونت ممکن است باعث روماتوئید شود. آرتریت ، یک بیماری به اصطلاح خود ایمنی ناشی از حمله بدن به بافت سلامتی است. شکل نشان می دهد بیماری پریودنتال در سمت راست و یک مفصل روماتوئید در سمت چپ

انستیتوملیورممفاصلوبیماری‌هایپوستی(NIAMS),بخشیازموسسهملیسلامت,ورممفاصلوبیماری‌هایپوستی(about),بخشیازموسسهملیسلامت,theوبیماری‌هایپوستی(NIAMS),یکالگویمتمایزآسیببهنامbacteriaدربیمارانمبتلابهورممفاصلیافتوآن‌هاهنوزنمی‌توانندبگویندکهدربیمارانمبتلابهورممفاصل,تقریبانیمیازبیمارانشاهدعفونتباکتریبوده‌اند."این درحالیاست کهتنها11درصدازافرادبدونrheumatoidarthritis.Related:نسخهارزان‌ترofورم مفاصلوسوالبعدیایناستکهچگونهعفونتدهانیمی‌تواندباعثالتهابمفاصلشود.اینباکتریممکن استبهمفاصل,یاشایدسلول‌هایایمنیآسیب‌دیدهمنتقل شود,یاشایدکاردیگریادامهیابد,Andradeازپرسشاواین استکه آیاآنتی‌بیوتیک‌هاممکن استکمککنند.اماتوسطبیمارانزمانیکه روماتیسممفصلیدارند,کهسال‌هاطولمی‌کشدوحتیدهه‌هاطولمی‌کشد,ممکناستخیلیدیرشود.وپزشکانمی‌دانندکهاستفادهازآنتی‌بیوتیک‌هایزیرمی‌تواندآسیببیشترینسبت بهخوب,باکشتنباکتری‌هایمفیدوکمکبهنژادمقاوم دربرابرداروانجامدهد.

" یک " باکتری " . باکتری‌های دیگر نیز سموم را ترشح می‌کنند تا در برابر سلول‌های ایمنی از آن‌ها دفاع کنند , و ممکن است باعث ایجاد الگوی مشابهی از آسیب شوند . اما یک اسکن از بیماران نشان داد که باکتری به طور طبیعی در دهان یافت نشد که با روماتیسم


منبع
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
تلفات ناشی از طوفان: هاروی هاروی شامل آسیب‌های شدیدی است که توسط بازماندگان احساس می‌شود.

هوستون-در میانانرژیدیوانهکنندهکه توسطکسانیکهبه دنبالسرپناهدررستورانجرجآربودنداحساس شد.مرکزکنوانسیونبراوندر اینجانشانه‌هاییوجود داردمبنی براینکهخساراتواردهبهمیزان خساراتگردبادبهبیشازآنچهکه می‌توانددراشکالبیمهذکرشود, وجوددارد:بایدصحبتکرد?"ازعلامتیکهدر امتداددیوارهادریکمرکزبزرگقرار داردبپرسیدکهدر حال حاضردرخانهانبوهیازبازماندگانآسیب‌دیدهوجوددارد. "داوطلباننیزدرحالیکهبامردمصحبتمی‌کنند,درحالیکهبامردمصحبتمی‌کنند, توقفمی‌کنندتابامردمصحبتکنند,کهبسیاریازآن‌هاکالاهایمادیخودرا ازدستداده‌اند,کهپسازیکبلایطبیعیمانندهارویپس ازیکبلایطبیعی, خساراتیواردمی‌شود.همچنینعلامتیاستکهخدماتی درنزدیکیthem.Waterوجود داردکههنوزهم درHoustonSeptافزایشمی‌یابد.4,201702:15کارنو ین ستون,یکمددکاراجتماعیبالینی,یکیازچندینمسئولبهداشتروانیورفتاریدرمرکزاست.تاکنون,16روانشناسدرحالکارکردنباقربانیانHarveyبرایراهرفتنازطریقضربهروحیوکمک بهکسانیهستندکهبااختلالاتسلامتیروحیپیشازبارداریمواجهشده‌اندوبهکسانیکمکمی‌کندکهازطریقگردبادجانجانسونبهافرادآوارهشده‌اند."ایدهکلیاز دستدادنهمه چیزاست,حالا ماچهکارمی‌کنیم?وین ستون,کهدردانشکدهپزشکیBaylorکارمی‌کند,گفت:"منازمردمخواهمپرسیدکه ازکجاهستندونمی‌توانندبهمنهمسایگیرابدهند.آن‌هامی‌گویند:"منفکرمی‌کنمکه مندیوانه‌ام,اماآن‌هادیوانهنیستند."آن‌هارنجمی‌برند.با توجهبهانجمنروانشناسیآمریکا,ممکناستچنداثرفیزیکیدرچنینفاجعه‌ایوجودداشتهباشد ,امازخم‌هایعاطفیممکن استعمیقباشندوتلفاتیرادرتیمvictims.Theایجادکنندتاقربانیانرا بهمددکاراناجتماعیبرسانند,سیستم‌هاییراکهممکناستداشته باشند, شناساییکنند وبفهمندکهآیا آن‌هاافکارخودکشیدارندیاخیر.

d - مهم‌تر از همه - داوطلبان از قربانیان می‌پرسند که چطور هستند و اگر احساس امنیت کنند. " ما به آن‌ها می‌گوییم " ما شما را می‌بینیم, شما و شما اینجا هستید. " مرکز کنوانسیون براون که در آن تقریباً ۹۰ نفر از مردم پس از طوفان حاره‌ای " هاروی " در ماه اوت " هاروی " با " آسوشیتدپرس " در حال پناه گرفتن هستند, گفت که برخی اوقات پس از وقوع بلایای طبیعی, مانند افرادی که به تازگی دچار طلاق شده‌اند یا ممکن است مورد حمله جنسی قرار گیرند, چندین ضربه مضاعف شده وجود دارد. او گفت که رفتن از طریق یک فاجعه طبیعی ممکن است باعث تشدید این ضربه شود. و ین ستون می‌گوید: " اگر آن را در دست داشته باشید, می‌توانید از نگه داشتن آن بیمار شوید. " او گفت: " برخی مردم درباره آن صحبت نمی‌کنند و به خوبی پایان می‌یابند. " ممکن است به روش‌هایی ظاهر شود که به این ضربه ارتباطی ندارید. " برای مثال: " " " " " " " " " " " " و ین ستون گفت که اگر مردم علاقه‌مند به صحبت با یک متخصص پزشکی نباشند, صحبت کردن با یک کشیش و یا دوست نزدیک یا عضو خانواده راه خوبی برای شروع مراحل رسیدگی به این ضربه است. او توصیه کرد: " اگر دوباره تلاش کنید, به بیرون دسترسی پیدا کنید. " " تنها رنج نبرید. او گفت: " ما از این ویدئو عذرخواهی می‌کنیم. به گفته هاروی, او تا یک هفته پیش در مرکز کنوانسیون, با نوه دوازده‌ساله خود و مادر پیر خود, همراه با تعداد زیادی از خانواده‌هایی که در مرکز گردهمایی زندگی می‌کردند, و مادر پیر او, همراه با تعدادی از خانواده‌های دیگر - که بر روی تخت‌خواب می‌خوابیدند و منتظر بودند تا آب به زانوی او برسد, در خانه خودش زندگی می‌کرد.

اودربعدازظهریکشنبهبعدازاینکهخانه‌اشدرطیطوفانHarvey.Spikمایکلجکسونبهشبکهسیبیسیانبیسیگفت :"مندربارهایمنیبراینوه‌امومادرمفکرمی‌کردم"اوگفت:"مندربارهایمنیبراینوه‌امومادرمفکرمی‌کردم"اوگفت :"مندربارهایمنیبراینوه‌امومادرمفکرمی‌کردم",بنابرایناوبایدبهسرپناهبرایغذاادامهدهد.اوگفت:"منبهاینفکرمی‌کنمکهچطوربایدباهمملاقاتکنیم.اوگفت:"منبهاینفکرمی‌کنمکهچطور همهچیزباهمتلاقیخواهندکرد."اوگفت:"امامنفکرمی‌کنمکهاومی‌کوشدتا آنراکنار همنگهداردومنبایدبرایمادرمونوه‌امبمانم."


منبع
کویئک بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
سی ان ان می‌گوید که پنج تبعه چینی هک شدند

سخنگوی وزارت دادگستری، جفری Rosen، در یک گزارش مطبوعاتی که به اتهام کمک به این هکرها به اتهام دزدی اموال معنوی و انتشار اطلاعات نادرست متهم شده‌است گفت: "متاسفانه، سابقه محکومیت اخیر توسط دولت چین به عنوان ابزاری برای دستکاری سیاسی و انتشار اطلاعات نادرست، توسط دولت چین به عنوان ابزاری برای دستکاری سیاسی و انتشار اطلاعات نادرست شناخته شده‌است".

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.


منبع
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
جدول کوبا

نیویورک , NY - - برای آنا سوفیا Pelaez نویسنده جدول کوبا : جشن غذا , flavors و تاریخ ( انتشارات سنت مارتین ) , نویسندگی یک کتاب آشپزی پروژه مشترک نهایی بود . ایده اصلی این کتاب برگرفته از عکاس الن سیلورمن بود که از سفر سال 2010 به کوبا اله‌ام گرفته بود تا یک کتاب آشپزی ایجاد کند که دستور العمل‌ها , داستان‌ها و تاریخچه پیچیده افرادی که در طول سفر او به کوبا آمده بودند را ایجاد کند . وبلاگ نویس آمریکایی - آمریکایی و وبلاگ نویس های غذایی که در میامی بدنیا آمده و بزرگ‌شده . این برنامه شامل جمع‌آوری دستور پخت و داستان‌های واقعی از آشپز خانه کوبایی و آشپزهای حرفه‌ای در شهر نیویورک , میامی و Cuba.The دو بود که در نهایت به همراه یکدیگر جایزه یک کتاب آشپزی را به اشتراک گذاشتند که برای بسیاری از صداها و داستان‌ها در یک کتاب آشپزی منسجم , چالش‌هایی برای احیای دستور العمل‌های خانوادگی و روشی که او در نهایت ترس خود از آشپزخانه مورد علاقه آشپزخانه کوبا را تسخیر کرده بود , به اشتراک گذاشته شد . تصویری از mojitos از جدول کوبا : مراسم اهدای غذا , flavors , و تاریخ توسط آنا سوفیا Pelaez ( عکاس ) و الن سیلورمن ( عکاس ) الن SilvermanQ : چگونه افرادی را که برای این کتاب مصاحبه کردید را پیدا کردید ? ج : هیچ‌کس حدود یک سال و نیم در اطراف من ایمن نبود . یک نفر به طور اتفاقی به این موضوع اشاره می‌کرد که مادربزرگم به راستی picadillo خوب درست کرده‌است , و چیز بعدی که آن‌ها می‌دانستند , من هر روز با آن‌ها تلفنی صحبت می‌کردم . من با نام‌ها و نامه‌هایی که از طرف افرادی که با آن‌ها در میامی صحبت کردم , به کوبا رفتم . انگار من با کسی در اینجا صحبت می‌کردم و او

چیز بعدی را دنبال کنید. Q: من تصور می کنم که در کوبا واقعاً دشوارترین مواد تشکیل دهنده است? پاسخ: این است. سخت بود. وقتی آنجا بودم ، همیشه سعی می کردم خیلی احترام بگذارم و خواسته های زیادی را بر روی مردم نگذارم. من نمی خواستم خودم را به آنها تحمیل کنم زیرا می دانید حتی گرفتن اصول اولیه چقدر سخت است. زمان و برنامه ریزی زیادی برای تهیه یک وعده غذایی انجام می شود که شما نمی توانید آن را به صورت اعمالی مصرف کنید. هنگامی که من آنجا بودم ، می خواهم برنامه ریزی بازدیدهای خود را بین زمان وعده های غذایی انجام دهم تا آنها هیچگونه تعهدی برای تغذیه من احساس نکنند. و شما باید واقعاً مراقب آنچه می خواهید باشید - پس از انجام این کار ، آنها راهی پیدا می کنند که این اتفاق بیفتد ، حتی اگر این یک فداکاری باشد. اغلب در پالادارها [رستوران های خصوصی] راحت تر بود ، زیرا این نقطه میانی بین یک رستوران حرفه ای و یک خانه بود. شما واقعاً می توانید مشتری باشید و کار با آنها راحت تر بود زیرا می دانستید که تحمیل نمی کنید. این یک خانواده نبود که از منابع محدود آنها با شما به اشتراک بگذارد ، این یک تجارت است و چیزی است که آنها برای آن تنظیم شده اند. Q: آیا تفاوت های چشمگیری در تعامل شما با کوبایی ها در ایالات متحده و جزیره وجود داشته است? پاسخ: در میامی ، زمان بسیار محدود است. برنامه ریزی امور برای همیشه طول کشید ، [مردم] نوه های بزرگ را ملاقات می کنند ، یا باید تحصیل کنند ، یا کار دارند. خواسته های زیادی در زمان آنها وجود دارد. هنگامی که من در نهایت قادر به برنامه ریزی چیزی بود ، منفجر می شود! با دوستان و همسایگان به طور نمایی رشد می کند - من به آنجا می رفتم تا روی یک دستور العمل کار کنم ، و می بینم که این یک مهمانی بزرگ شده است. در کوبا آنها وقت ما را در اینجا ندارند. این همان چیزی است که آنها می توانند ارائه دهند... زمان و اطلاعات. آنها می توانند ساعت ها با من بنشینند و داستانهایی را برای من تعریف کنند. آنها می توانند به تمام سوالات من پاسخ دهند. من هرگز این را تصدیق نکردم که آنها بتوانند برای من آشپزی کنند یا هر چیزی را با من به اشتراک بگذارند. داستان ها کافی بود. فهمیدم که مهم نیست کجا هستم ، همه چیز ارزشمندی به من دادند. همه چیز برای ارائه داشتند ، که واقعاً دوست داشتنی است

عکس جلد از کتاب, " میز کوبایی ", " الن سیلورمن / سنت مارتین ": چگونه دستور آشپزی خانواده را به چیزی که برای یک کتاب آشپزی کارساز باشد, تبدیل می‌کنید? ج: برخی از افرادی که با آن‌ها مصاحبه کردم, آشپزهای حرفه‌ای بودند و یا در غیر این صورت با غذا کار می‌کردند و می‌توانستند به راحتی با آنچه انجام دادند صحبت کنند. اما برای دیگران, آن واقعاً در مورد نگاه کردن و پخت با آن‌ها بود. مادر یکی از دوستان همه چیز را با یک ملاقه اندازه‌گیری کرد, بنابراین در آخر درست مثل اینکه ملاقه را به من بده " و فهمیدم که یک فنجان درست است. او همیشه نسبت به کارهایی که انجام می‌داد بسیار دقیق بود, او هیچ وقت دلیلی برای اندازه‌گیری واقعی نداشت. من فقط به این دلیل که فکر می‌کنم این چیزی است که هر غذا را خاص می‌کند. مثل این بود که بسیاری از دستور العمل‌ها با یک sofrito شروع شده‌بود, و من می‌توانستم یک کتاب برای کل کتاب درست کنم, اما همه چیز مخصوص خودشان را داشتند و برای من مهم‌تر بود که آن را از دست ندهم. س: غذاهای دریایی کوبا که در شهر نیویورک زندگی می‌کنید با پختن آن در میامی تفاوت دارد? پاسخ: در ریشه آن, بسیاری از غذاها از چنین موادی ساخته می‌شوند که می‌توانند در هر جایی تکثیر شوند. و گفت: این قطعاً راحت‌ترین قسمت میامی است که شما هر یک از اجزای استوایی قابل‌تصور و دسترسی و توانایی خرید آن در هر فروشگاه خواربار فروشی معمولی را دارید. من آنجا بزرگ شدم و این همان جایی بود که برای من آغاز شد. چند هفته بود که به هر فروشگاه و رستورانی که در حال بزرگ شدن بودم, رفتم. من سعی کردم با everyone.In نیویورک صحبت کنم شما قطعاً می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را به دست آورید, اما شما فقط باید کمی از موانع عبور کنید. تمام این جوامع غذای مشابهی دارند که شما فقط باید بفهمید که چگونه چیزها را ترجمه کنید. شما از کلمه Puerto استفاده می‌کنید زیرا Puerto ها در اینجا وجود دارند, یا شما به بازار ایتالیا می‌روید, زیرا نان مشابه است. افرادی که پشت پیشخوان قصابی کار می‌کنند آمریکایی لاتین هستند, بنابراین آن‌ها می‌فهمند و می‌توانند به من کمک کنند, اما دوباره کلمات کمی متفاوت هستند. و بعد محله چینی‌ها وجود دارد. این اولین pl

در اینجا that واقعی پیدا کردم . هنوز یادم هست که آن قدر هیجان‌زده بودم که آن را دیدم ! آنا سوفیا Pelaez , نویسنده کتاب " جدول لوئیس GispertQ : هر زمانی که در مورد دستور العمل‌های سنتی می‌نویسید , می‌تواند مشکل باشد چون ایده‌های زیادی در مورد این که راه درست چیست , وجود دارد . شما با این مبارزه چگونه برخورد کردید ? پاسخ : در خانواده من , پدربزرگ و مادربزرگ من آن‌هایی بودند که آداب و رسوم را پخت و حفظ کردند , بنابراین به آن تبدیل شدند , من تصور کردم که این برای همه یک‌سان است که دستور العمل‌های اصلی از نسل قدیمی‌تر خواهند آمد . اما چیزی که من فهمیدم این است که افراد زیادی وجود دارند که این سنن را حفظ می‌کنند و برای آن‌ها نیز مهم است . در ابتدا فکر کردم شاید باید دستور العمل‌ها را به روز کنم تا آن‌ها مرتبط شوند , اما این روش‌ها و سنن قدیمی‌تر دوباره محبوب هستند , و مردم به دنبال چیزهایی هستند که کمی از دست رفته‌اند , بنابراین آن‌ها قبلا این تغییرات را انجام داده‌اند . سوال : آیا شما در هنگام نوشتن این کتاب , هر گونه تکنیک‌های آشپزی منحصر به فرد کوبایی را انتخاب کرده‌اید ? پاسخ : چیزی که بیش از همه از آن می‌ترسیدم , این بود که زودپز را فشار داد . هر کسی ادعا می‌کند کسی را می‌شناسد که چشم یا یک پایش را با استفاده از یک دیگ زودپز از دست داده‌است , و سپس با گفتن " اوه , اما شما باید واقعا از این کار استفاده کنید " , چیزی که سرانجام مرا از ترس خود گرفت ترفندی بود که من از [ یکی از cooks ] گرفتم . از زودپز هم مانند یک قابلمه معمولی استفاده می‌کند , همه چیز را در آن درست می‌کند , اما تنها از قسمت فشار برای بخش‌های کوچک فرآیند پخت‌وپز استفاده می‌کند تا کارها را تسریع کند . پس شاید 15 دقیقه به جای یک ساعت تمام‌وقت . و این کم‌تر ترسناک است , چون شما این ایده را در ذهن خود

قرار دادن یک دستورالعمل خوب? پاسخ: قطعاً افراد غیر منتظره هستند. در خانواده‌های کوبایی, سنت این است که نسخه‌ای از کتاب آشپزی کتاب آشپزی را به دختری بدهد که ازدواج می‌کند. اما وقتی دوستم ازدواج کرد, مادرش کتاب را به شوهرش داد چون او کسی بود که واقعاً قصد داشت از آن استفاده کند. دستور العمل مندرج در کتاب (سیب‌زمینی خشک‌شده) از او حاصل شد. او بسیاری از ادویه را به پر کردن کیسه صفرا اضافه می‌کند و خیلی عالی است. وقتی دستور پخت را به من داد, آن را امتحان کردم و گفتم: اوه خدای من … او آشپز بسیار خوبی است! او گفت: " به شما گفتم! این تنها دستورالعملی است که از شخص کاملاً کوبایی گرفته شده‌است. سوال: واکنش کسانی که به این کتاب کمک کردند چه بوده‌است? پاسخ: همه در این مورد واقعاً عالی بوده‌اند, و امیدوارم که آن‌ها " خوشحال باشند و بدانند که چقدر از زمانی که به من داده‌اند تقدیر می‌کنم. می‌دانم که هر دستورالعملی از یک خانواده می‌آید و بیش از یک بشقاب غذا را نشان می‌دهد. مردم بسیاری از خود و تاریخچه آن‌ها را در آشپزی خود بروز می‌دهند. این یک لحظه بدون وقفه است و من " از مردمی که مایل به اجازه دادن به من هستند, سپاسگزارم. "


منبع
کویئک بازدید : 22 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
تیم  Kaine  حملات  به  سیاست  نظامی  ترامپ  را  دنبال می‌کند .

FAYETTEVILLE ، N.C. - نامزد معاون ریاست جمهوری ، تیم کائین ، اظهارات گذشته دونالد ترامپ را در مورد مسائل نظامی در حالی که سه شنبه در اینجا فعالیت می کند ، در منطقه ای به شدت با اعضای سرویس و خانواده های آنها آغاز کرد. ". "دونالد ترامپ بارها و بارها در جریان بحث های جمهوریخواهان و از آنجا كه گفته است ،"ارتش آمریكا یك فاجعه است. "" ارتش آمریكا یك فاجعه است."این مردی است كه می خواهد فرمانده كل قوا شود. فکر نمی کنم در تاریخ ایالات متحده یک نامزد اصلی حزب وجود داشته باشد که با چنین بی احترامی در مورد ارتش صحبت کرده است. "سناتور ویرجینیا به میلیون ها آمریکایی که داوطلب خدمت هستند ، اشاره کرد و گفت:" ما به یک فرمانده احتیاج داریم. - رئیس که با تحقیر و بی احترامی در مورد آنها صحبت نخواهد کرد ، اما با احترام و دلسوزی و پشتیبانی در مورد آنها صحبت خواهد کرد. هرکسی که می گوید "ارتش آمریکا یک فاجعه است" ، فرمانده کل قوا نیست. لباس. او نامناسب است. "هنگامی که کائین از آن خط استفاده کرد ، مخاطبان تقریباً 350 نفر در برابر یک تخم مرغ ایستاده ایستادند. کمپین ترامپ بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. کائین در فایتویل ، پنجمین منطقه بزرگ شهری در شمال صحبت می کرد. کارولینا و همچنین خانه جمعیت بسیار قابل توجهی از خانواده های نظامی به دلیل فورت براگ ، پایگاه بزرگ ارتش فقط 10 مایل دورتر است. بازی Tim KAug. 16، 201600: 48 از آنجا که بیش از سه هفته پیش به عنوان همسر همکار هیلاری کلینتون انتخاب شد ، کائین به طور مداوم به ترامپ در مورد مسائل پشتیبانی نظامی حمله می کند ، اما حملات خود را با مراجعه به اینجا قدم های بیشتری برد. او حملات خود را بر اساس ترامپ زنده کرد. در مورد ادعای نامزد GOP تابستان گذشته مبنی بر اینکه سناتور جان مک کین "یک قهرمان جنگ نیست" ، زیرا او کاپیتانی بود و سخنان ترامپ? "کائین پرسید. "این باور نکردنی است که آن کلمات

از دهان هر کسی بیرون می آمد ، بسیار کمتر از دهان کسی که می خواهد فرمانده کل قوا شود. "سناتور پسر خود ، نات ، عضو تفنگداران دریایی ایالات متحده را که در حال حاضر در خارج از کشور مشغول خدمت است ، دعوت کرد. کمپ لژون. وی اذعان کرد که در صحبت کردن در مورد مسائل خانوادگی نظامی ، احساس می کند. وی گفت: "شاید من این احساس را کمی بچه دار شدن در ارتش احساس کنم." علاوه بر تلاش برای پیوند دادن مسائل مالیاتی ترامپ به پشتیبانی نظامی - یک استدلال مشترک از کائین در مسیر - سناتور روز سه شنبه نیز سعی کرد مقایسه کند. چگونه هیلاری کلینتون نسبت به اعضای خانواده که در بنغازی کشته شده بودند صحبت کرد و در واکنش RNC به واکنش ترامپ به سخنان خانواده خان در DNC صحبت کرد. در یک نقطه ، سناتور نظامی پرسید که چگونه. سرویس دهندگان و بخش قابل توجهی دست خود را بالا بردند. "ما نمی توانیم خدمت سربازی را آسان کنیم. او گفت: "همیشه سخت خواهد بود.". "اما ما می توانیم زندگی خانواده های نظامی را کمی آسان تر کنیم."سفر کائین در کارولینای شمالی همچنین اولین باری است که همسرش ، وزیر آموزش و پرورش سابق ویرجینیا ، آن هولتون ، از زمان سفر اتوبوس خود با کلینتون به وی پیوست. هفته ها پیش و تظاهرات بازگشت به خانه در ریچموند. کائین همچنان قول می دهد که وقت زیادی را به ایالت تار پاشنه اختصاص خواهد داد و روز سه شنبه به جمعیت گفت:"ما به طور تصادفی در کارولینای شمالی نیستیم. ما اینجا هستیم زیرا می خواهیم کارولینای شمالی را برنده شویم. "این سومین راهپیمایی سناتور و سفر دوم به ایالت در این ماه بود.


منبع
کویئک بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
یک نمایشگاه پنسیلوانیا در ترانسفوبیا آنلاین برپا می شود

یک رویداد خیریه در بلومسبورگ ، پنسیلوانیا ، پس از آنکه یک پست رسانه های اجتماعی مردی را در یک مخزن غوطه وری - که لباس ، کلاه گیس بلوند و عینک پوشیده بود - با وزیر بهداشت ایالت ، دکتر راشل لوین ، که transgender است ، مقایسه کرد. و منجر به پاسخ coronavirus ایالت شده است. "دکتر. لوین? متشکرم. شما یک ضربه بودید و پول زیادی را برای شرکت های آتش نشانی محلی جمع کردید. تعجب کنید که چرا خیلی ها سعی می کردند شما را غرق کنند? "یک پست فیس بوک در حال حاضر حذف شده ، که توسط انجمن نمایشگاه Bloomsburg به اشتراک گذاشته شده است ، اظهار داشت: این انجمن هفته گذشته میزبان رویداد کارناوال برای آتش نشانان بود ، و همچنین نمایشگاه سالانه Bloomsburg ، بزرگترین رویداد از این دست (هرچند امسال) را برگزار می کند. برای ماه سپتامبر ، می تواند به دلیل نگرانی های COVID-19 لغو شود. مرد موجود در مخزن دیوید براد ، رئیس آتش نشانی شهر اصلی بود. برادت به مطبوعات مطبوعات گفت كه او "به دنبال مریلین مونرو"است ، همه "فقط در تفریح". رندی کارشنر ، رئیس انجمن نمایشگاه بلومسبورگ گفت:"ما عذرخواهی کردیم" برای پست در اظهارات سازمانش. به پزشک شباهت داشت و فقط از آنجا رفت. "

در این بیانیه گفته شده‌است: "در ماه ژوئن، لوین به شبکه سی ان بی سی گفت:" آیا یک عضو رسانه به طور غیر مستقیم به دکتر لوین و افراد تغییر جنسیت داده برخورد می‌کند یا نه، ما تحسین می‌کنیم که چطور دکتر لوین به طور غیر مستقیم به دکتر لوین و افراد تغییر جنسیت داده برخورد می‌کند ". او در روز دوشنبه در توئیتر نوشت: " دکتر لوین یکی از اعضای محترم جامعه است که تلاش خستگی‌ناپذیر برای حفظ امنیت و سلامت مردم بی شماری را نجات داده‌است. با این روش به آن‌ها برخورد کنید " نماینده ایالت پنسیلوانیا، برایان سیمز، دموکرات از فیلادلفیا، رهبری جهانی Levine را در مجموعه‌ای از توئیت ها در این هفته مورد تقدیر قرار داد. سیمز همچنین اعلام کرد که به عنوان فارغ‌التحصیل دانشگاه پنسیلوانیا، او از این حادثه در محل تحصیل محل تحصیل خود، که وی به طور واضح به عنوان "transphobia" توصیف می‌کند، مورد رحمت قرار گرفته‌است و می‌گوید: "اقدامات او ده‌ها هزار نفر را نجات داد و او همچنان در طی این بیماری همه‌گیر جهانی به رهبری خود ادامه می‌دهد".


منبع
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
Evolution of Cellphones را در 7 بازرگانی یکپارچهسازی با سیستمعامل تماشا کنید

تعداد کمی از دستگاه ها به اندازه تلفن همراه برای فرهنگ مدرن مختل کننده بوده اند. فراموش نکنید که فقط با افراد از هر کجا صحبت کنید ، بدون سیم درگیر شوید. امروز ، این دستگاه های شگفت انگیز انواع رفتارهای خوب و بد از جمله اجاره فیس بوک ، دعوا در توییتر ، سلفی و عکس های اینستاگرام از ظرافت های خوشمزه و پیام های متنی مست را برای کسانی که بهتر از لیست مخاطبین ما حذف شده اند ، امکان پذیر می سازند. تصور دنیایی بدون تلفن های هوشمند تقریبا غیرممکن است - و به صراحت وحشتناک. با تشکر از YouTube ، ما می توانیم از طریق مقدس ترین رسانه ما به چگونگی تکامل تلفن های همراه نگاهی بیندازیم: تبلیغات. برای اخبار برتر که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، ثبت نام کنید. موتورولا DynaTAC (1984) در سال 1984 ، این آجر به اولین تجارت تبدیل شد. تلفن همراه موجود در بازار ایالات متحده ، که توضیح می دهد که چرا ما می توانیم به سبک عادلانه جهانی توضیح دهیم: ". با شما سفر می کند. "اگر به نظر می رسد این سطح از جادوگری خیلی خوب است ، وقتی می شنوید وزن قابل حمل فقط 30 اونس است ، آجیل می روید. (بله ، این تقریباً 2 پوند است.) برای چشم انداز: تلفن ها امروز به طور متوسط حدود 5 تا 6 اونس هستند. این دهه 80 بود - تا آن زمان زمان ساده تر و قبل از "Ghostbusters" در آمریکا بود. ما نمی دانستیم که چه فناوری های شگفت انگیزی در پیش رو دارند. بیشتر: 12 رفتارهای عصبی ترین فناوری تلفن همراه RadioShack (1990) وارد دهه 90 شوید - زمانی که "یافتن تلفن در اتومبیل دیگر غیر عادی نیست" ، این تلفن همراه RadioShack است. حالت های تجاری. خوب که همه آنها هنگام رانندگی با تلفن صحبت می کردند. به نظر می رسد ادعای جسورانه RadioShack این است که ، در سال 1990 ، تلفن برای ترک ماشین معمول بود ، به گویندگان اجازه می داد بی ادب و ضد اجتماعی در زمین گلف باشند. قایق یا رستوران

dioShack بیشتر به خاطر حس شوخ‌طبعی , بیشتر شناخته شده‌بود تا گران‌قیمت بودن کابل‌ها و لوازم جانبی . این معامله با یک پسر نوجوان به پایان می‌رسد , که لباس " انتقام of " را به تن می‌کند و تماسی تلفنی با پدر خود دارد . این کودک چند دوره کاری انجام می‌دهد , درباره خرید سهام صحبت می‌کند , و حضار در اثر حمله عصبی می‌میرند . به دنبال آن لپ‌تاپ , او لپ‌تاپ خودش را از طریق تلفن همراه و تلفن همراه آمریکا ( 1996 ) به شما می‌دهد . ( 1996 ) ما به شما اجازه امتحان کردن و فراموش کردن تلفن‌های همراه را می‌دهیم . این ابزارهای موبایل برای دوران آن‌ها جالب به نظر می‌رسیدند . cellphones برای هر کسی


منبع
کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
رشد  تعداد  رای  دهندگان  با  سیاست  مهاجرت  مخالفت کردند

برای تعداد قابل‌توجهی از رای دهندگان بالقوه سال ۲۰۱۶، سیاست‌های مهاجرتی یک انتزاع نیستند بلکه تاثیر مستقیمی برای their دارند که بسیاری از آن‌ها ۱.۵ میلیون دلار هستند. اس. در حالی که تعداد بیشتری از اعضای خانواده و اعضای خانواده به عنوان خویشاوند برای حمایت از تبعید و مجوز کار تحت اقدام Deferred برای والدین آمریکایی و Lawful اقامت دارند و یا DAPA.DAPA برنامه‌ای است که توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما برای حمایت موقت از میلیون ها مهاجر در اینجا به طور غیرقانونی از کشور اخراج شده و به آن‌ها اجازه کار می‌دهد. لازم به ذکر است که مهاجران باید والدین کودکانی باشند که شهروندان آمریکایی یا مقیم دائم قانونی هستند. اقامه دعوی توسط ایالت تگزاس و ملحق شدن سایر کشورها متوقف شده‌است، که یکی از نویسندگان این گزارش می‌گوید که این شهروندان آمریکایی یا سنی که به سن رای می‌رسند احتمالا روابط قوی و شخصی با بستگان واجد شرایط خود دارند. پاستور گفت: " به خاطر داشته باشید که وقتی مردم درباره the فکر می‌کنند، آن‌ها در مورد اثرات خود بر روی والدین فکر می‌کنند - مهاجران غیر قانونی - و چیزی که آن‌ها فراموش می‌کنند این است که آن دسته از شهروندان ساکن در خانواده‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند رای بدهند." Islanders آمریکایی و اقیانوس آرام در ۸ percent.Past دنبال خواهند شد یا گفتند که همانند انتخابات گذشته،

دو گروه از رای دهندگان احتمالاً مهاجرت را به عنوان یک "مساله آستانه" می‌بینند که مشخص می‌کند که آیا آن‌ها هیچ نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند یا اینکه او فکر می‌کند که این گزارش می‌تواند باعث شود که رئیس‌جمهور اوباما بیشتر از قدرت خود استفاده کند." همچنین ممکن است کمی باد به کسی مانند جب بوش که کمی بیشتر پذیرای ایده صحبت در مورد اصلاحات مهاجرتی است، بدهد. با این حال، بوش با استفاده از اقدام اجرایی برای دور کردن حزب جمهوریخواه در کنگره مخالفت کرده‌است و اجازه می‌دهد تا رای دهندگان حساس می‌توانند بیش‌ترین تاثیر سیاسی را در انتخابات سال ۲۰۱۶ و بخش‌هایی از آن ایالت فلوریدا داشته باشند که در آن رئیس‌جمهور اوباما در حدود ۶۰.۰۰۰ رای در ایالت خواهد داشت. و تا سال ۲۰۲۰، این تعداد به حدود ۸۵،۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت، که از حاشیه سال ۲۰۱۲ اوباما فراتر خواهد رفت، بر طبق to های دیگری که در آن رای دهندگان آسیب‌دیده می‌توانند تاثیر زیادی در انتخابات سال ۲۰۱۶ داشته باشند، رای دهندگان نه تنها نامزدهای ریاست‌جمهوری بلکه نامزد انتخابات مجلس سنای آمریکا هستند، که بسیاری از آن‌ها انتظار می‌رود که نزدیک باشند. نتیجه این مسابقات می‌تواند تعیین کند کدام حزب کنترل گزارش Senate.The را بدست می‌گیرد، ممکن است در ارزیابی تاثیر این گروه از رای دهندگان، کشیش said.The، محافظه‌کار باشد.

وی گفت : " به طور بالقوه نتایج بالقوه انتخابات , کودکانی هستند که در خانواده‌های مجزا زندگی می‌کنند و بنابراین واجد شرایط رای دادن نیستند " . در همین حال , آن‌ها ممکن است توجه کنند که چه نامزدها یا احزاب خاصی درباره مهاجرت و اعضای خانواده undocumented صحبت می‌کنند و این می‌تواند الگوی رای‌گیری آینده آن‌ها را


منبع
کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
زنی  در  لهستان  برای  افزودن  رنگین‌کمان  LGBTQ  به  شمایل  مورد احترام  در  لهستان  برگزار شد  .

WARSAW ، لهستان - گروه های حقوق بشر و منتقدین دولت در لهستان روز سه شنبه اعتراض می کنند پس از آنکه پلیس به طور موقت یک فعال حقوق بشر را به دلیل قرار دادن پوسترهایی به تصویر کشید که مشهورترین نماد کاتولیک این کشور با رنگین کمان LGBTQ در هاله های مریم و کودک عیسی است. دادستان در مرکز شهر Plock گفت که این زن مورد بازجویی قرار گرفته است و اتهاماتی در مورد صدمه زدن به احساسات مذهبی و هتک حرمت نماد مادر محبوب مدونا معروف است? Czestochowa ، نقاشی واقع در صومعه Jasna Gora در Czestochowa ، در جنوب لهستان ، از قرن 14th.RelatedNBC OUTNBC OUTWhat اردوگاه است. امسال موضوع گریزان Met Gala این فعال ، Elzbieta Podlesna 51 ساله ، ماه گذشته پوسترهایی با تصاویر تغییر یافته از آیکون را روی دیوارها ، سطل های زباله و توالتهای سیار در نزدیکی کلیسای سنت دومینیک در Plock قرار داد. وی به جسمی به نماد آسیب نرساند ، که مورد احترام پاپیون ها از جمله پاپ جان پائول دوم قرار گرفت. این پرونده درگیری در لهستان عمدتا کاتولیک بین آزادی بیان و قوانین منع خصومت علیه اعتقادات مذهبی را برجسته کرده است. پودلسنا سه شنبه از اقدامات خود در TVN24 دفاع کرد. "این مطمئناً حمله به دین نیست ، مطمئناً حمله به ایمان نیست ، این نوعی حمله نیست."

کاهنان.FOLLOW NBC OUT TWITTER ، FACEBOOK INSTAGRAM


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,219
  • بازدید کلی : 3,464